Qualchissia hà descrittu u sintimu quandu un omu strappa i calze di una donna: U sintimu quandu un omu strappa i calzini di una donna hè cum'è u sintimu chì una donna si sente quandu sbulicà un pacchettu di corriere.
Oghje ci concentreremu nantu à quelli picculi cose divertenti chì l'omi anu durante u sessu, vale à dì strappà e calze, è esploreremu perchè l'omi piace à strappà e calze.
U misteru
Prima di tuttu, i calze dannu à e persone un sensu assai vagu è nebuloso.Quandu una donna porta calze, i so gammi sò visibili, ma parenu invisibili, cum'è una zitella chì copre u so visu cù un velu.Questa cosa vaga hè assai attrattiva, seduce l'omi per spiegà più profonda passu à passu.
A brama di cuntrollu
L'omi naturalmente piace à rompe e regule è piace e cose distruttive.Calze sò cum'è un sigillo, suppressing u desideriu di l'omu per belli gammi.Di sicuru, volenu usà a viulenza per liberà i so desideri è rompe u cunfinamentu.U più pussessu è cuntrollu di un omu hè, u più piacevule serà u prucessu.
Oculta i difetti
Calze sò listessi cum'è cusmetichi nantu à a faccia di e donne.I cosmetichi coprenu i difetti nantu à a faccia di a donna, è i calze sò cum'è u maquillaje nantu à e gambe di a donna.L'omi ùn capiscenu micca e belle gambe daretu à u maquillaje, cusì sò naturalmente curiosi è volenu strappallu.
Tempu di Postu: Dec-13-2023